www.btvnoticies.cat
Guardiola diu que costarà guanyar el Xerez. Avui he somiat que el Barça empatava a 2. Tot el que envolta el partit em fa mala espina. L'horari ja és estrany, dissabte a les 6 de la tarda. I tothom té el partit contra l'Inter en el punt de mira.
Guardiola diu que aquesta setmana es decideix tot. Però més aviat es podria perdre tot. Ara és el moment clau de la temporada, quan el Barça ha de demostrar que té gana, que encara té camí per recórrer. I contra el Xeres és un primer pas.
Guardiola diu que aquesta setmana es decideix tot. Però més aviat es podria perdre tot. Ara és el moment clau de la temporada, quan el Barça ha de demostrar que té gana, que encara té camí per recórrer. I contra el Xeres és un primer pas.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada