20.4.10

El Godó perd el cap... de cartell


"El algodón no engaña" deia un mític anunci. La versió esportiva moderna seria "El Godó sí engaña", perque a mesura que s'acostava la celebració del presitigiós torneig barceloní de tennis, han anat borrant-se jugadors destacats del circuit. Del Potro, Berdych, Nalbandian... i avui la principal atracció del Comte de Godó: Rafa Nadal.

La roda de premsa ha estat surrealista. La sala de premsa tenia les dimensions d'una pista d'esquaix. Les cadires eren de plàstic, com les dels xiringuitos de platja. I en aquest espai tan ampli i comfortable, més de 100 periodistes acreditats esperant que Nadal anunciés la seva retirada del Godó. És la pitjor notícia del torneig barceloní, que no tindrà sobre la terra batuda al campió de les 5 últimes edicions.

En els dos partits que he pogut seguir aquest matí, dues sorpreses. L'argentí Mónaco ha perdut contra Gimeno, i Montañés que va arribar als quarts de final del torneig de Montecarlo ha caigut davant el francès Chardy. Tot sota un sol impetuós que deixava enrere uns dies grisos.