2.5.11

L'autèntic clàssic

Estem molt a prop d'acabar amb un empatx de Barça-Madrid. Som com els nens quan veuen una bossa plena de xuxeries. Comencen a menjar com si s'acabés el món, i les últimes se les empassen amb desgana, obligats i amb mal de panxa. Aquests dies s'ha posat de moda denunciar-se. Un joc perillós que podria acabar amb tots els jugadors sancionats. I si passés? I si Guardiola hagués de decidir quins jugadors jugaran amb el Madrid i Mourinho quins ho faran amb el Barça? Lògicament posarien al camp els pitjors jugadors que han jugat amb uns i altres. Aquí van dues propostes:

FC FARSALONA


Sota pals jugaria el turc Rustu (1). La defensa seria íntegrament negra. Amb el gran Okunowo (2) al lateral dret, Philippe Christanval (3) al mig i el destraler Bogarde (4) a l'esquerra. Romerito (5) seria el cervell de l'equip, acompanyat de talents com Vucevic (6) o Ekelund (8). El capità podria ser Amunike (7) i la davantera Angel Cuéllar (9), Escaich (10) i Dragan Ciric (11). Tela....


REAL MIERDRID



El Madrid no es quedaria enrere. Bizarri (1) de porter, Claudemir Vitor (2), Ricardo Rocha (3), Spasic (4) i Secretario (5) seria la defensa. El toc assegurat al mig del camp amb Freddy Rincón (6), el fugaç Faubert (7) i Petkovic (8). Al davant barreja de talents amb Elvir Baljic (11), Edwin Congo (9) i Ognjenovic (10). Un altre equipàs. 


Això sí que seria un clàssic de veritat.

2 comentaris:

marc ha dit...

Aitor. Mediana edad, ex futbolista, buen cuerpo. Francés hasta el final, griego profundísimo, lluvia dorada, lo que haga falta. La dignidad me la dejé ya no me acuerdo donde, hago todo, ruedas de prensa, de todo, lo que me pidas, muy pero que muy sumiso.

Anònim ha dit...

Joder, a este Aitor hay que ficharlo.