Futbolistes de cine. Alguns eren famosos i això els va obrir les portes de la gran pantalla. Altres van descobrir que donar patades a la pilota no era el seu fort i es van passar al cinema.
M'atreveixo a començar amb Germán "Mono" Burgos (1). De porter no ho va fer malament, i també es va dedicar a la música. Apareix a la pel·lícula "Isi Disi". "Evasió o victòria" és la pel·lícula amb més futbolistes. Hi van aparèixer Bobby Moore (2), Pelé (8) i altres que no tenien lloc a l'alineació com Osvalo Ardiles. Beckenbauer (3) també es va animar a fer d'actor a "Olympia". Paul Breitner (4) va participar en un spaghetti western: "Potato Fritz". El millor segurament és Vinnie Jones(5), a la grandíssima "Snatch". Va jugar a Anglaterra durant els 90, amb equips com el Leeds o el Chelsea. Zico (7) va protagonitzar el film infantil "Uma Aventura do Zico". Maradona (10) també és habitual en moltes pel·lícules. Algunes fent d'actor i d'altres fent d'ell mateix. Aldo Sambrell (6) va jugar a la lliga mexicana uns anys. Després va descobrir que fer de dolent en westerns seria el seu destí. Va participar en més de 300 pel·lícules. D'Eric Cantona (11) direm que és tot un personatge. A la seva filmografia podem destacar "Buscando a Eric". I em deixo pel final Juan Garchitorena (9), conegut artísticament com Juan Torena. Davanter del Barça, no va destacar gaire perquè era tan presumit que es negava a rematar de cap per no despentinar-se. Va penjar les botes i va marxar a Hollywood.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada