27.2.11

Numància - Barça B (4-6)




Estàs treballant i t'envien un resum amb un partit que va acabar 4 a 6. Penses que sembla un partit de tennis. Si a sobre el reps sense so, t'ho posen molt fàcil per muntar el vídeo.

24.2.11

Tertúlies de futbol

Després de 5 minuts escoltant una tertúlia de futbol, transcric el contingut:

- bla, bla, bla, bla ,bla...
- BLA,BLA, BLA,BLA
- BLA, BLA, BLA, BLA
- BLA, BLA, BLA, BLA
- BLA! BLA! BLA! BLA!
- ¿¿BLA??
- ¡¡¡¡¡¡BLA!!!!!!

23.2.11

La història d'en Pere i en Joan

En Pere i en Joan juguen de porters. Tots dos participen a la mateixa lliga. Tothom diu que en Pere és el millor del món, mentre que en Joan genera divisió d'opinions. Uns diuen que és molt bo i altres diuen que és molt dolent.

En Pere ha fet 108 aturades aquesta temporada i només ha encaixat 19 gols. Això vol dir que té una efectivitat del 85%.

En Joan ha fet 87 aturades aquesta temporada i només ha encaixat 12 gols. Això vol dir que té una efectivitat del 87'8%.

Amb les estadístiques sota el braç ja fa 4 anys que es repeteixen unes xifres molt semblants.

En Joan ha guanyat 3 vegades el premi al porter menys golejat de la Lliga i en Pere una vegada. A més, tots dos han guanyat gairebé els mateixos títols.

Però tothom coincideix a dir que en Pere és el millor del món, i encara hi ha gent que diu que en Joan és un paquet.

22.2.11

Escòria televisiva



Aquest document emès a Telemadrid conté dues perles. La primera es la presentadora assumint que la seva audiència és analfabeta:

"Guardiola ha hablado en todos los idiomas excepto en castellano. Así que no se lo podemos poner porqué no lo entenderían seguramente".

La segona perla és el realitzador, que punxa la roda de premsa de Guardiola parlant en català. Demostració que en el fons fan divulgació del català.

La cirereta: "Esperemos que vuelva a tener un momento de lucidez hispana"

Nosotros somos los reyes del Photoshop

Redacció del diari Marca (Dilluns, 22:00):

- ¡Mirad! el As ayer sacó una imagen trucada para demostrar un fuera de juego del Barça.
-  Tranquilos, mañana verán quienes son los reyes del Photoshop.

21.2.11

"Hoy no hablaré de los árbitros"


No me'n riuré dels entrenadors que diuen que no parlaran dels àrbitres i uns segons després els critiquen. Ja queden prou retratats. jajajaja.

Disculpas


Pedimos disculpas. Hoy nos habíamos levantado demasiado optimistas. Pensábamos que nuestros lectores ya estaban acostumbrados a tragarse bulos del tamaño de una pelota de playa. Nuestros infografistas ya trabajan en el perfeccionamiento del Photoshop para ser más sutiles. Disculpen las molestias.

18.2.11

Ens la pelem massa


Sóc molt fan de les rodes de premsa de Guardiola. Però a vegades sobrevalorem tot el que diu. Fem una prova. Escoltem Lotina, un gran entrenador, que fa les rodes de premsa amb gorra i xandall. Ara escoltem Guardiola dir exactament el mateix. Ho diu vestit d'etiqueta, amb una camisa ben elegant i un jersei modern. Fins i tot el fotògraf s'ha inspirat més per fer la foto. Les paraules són les mateixes, però el missatge transmès ha canviat. Ens la pelem amb Guardiola.

17.2.11

Arsenal - Barça

Que bons que són, com juguen. Guanyaran segur. Ui, han fallat una ocasió claríssima. No passa res. Són superiors, són els millors. Gol! Ja t'ho deia jo. Avui sobrats. Gol... anul·lat. Merda, està mal anul·lat. No passa res. No patirem gens avui. En fotrem un parell més. Escolta està bona aquesta pizza. L'has fet tu? M'agrada molt. Ui, penal! No l'ha xiulat. No passa res. La pizza aquesta m'encanta. Has pintat el pis oi? es nota. Ensenya'm com t'ha quedat el despatx. Gol! Òstia. Empat. Gol! Caguntot. Hem perdut. Esperem que a la tornada ho aixequem. Per si de cas deixarem de parlar de decoració i cuina a mig partit.

14.2.11

El Barça campió de la Copa del Rei



- Hola bon dia. Amb el director de Marca?

- Jo mateix

- Li volia recordar la portada del seu diari de l'edició del 26 de novembre de 2010.


- Miri ja n'he tingut prou de conyetes sobre "el once de la alegría" i el 5-0!!

- No,no. Volia parlar-li del bàsquet.

- Què passa amb el bàsquet?

- Res, que el vigent campió d'Europa (el Barça), ha guanyat 13 dels últims 14 partits contra el Madrid.

- ....

No hi ha resposta. El despatx del director de Marca està buit. Però la finestra està oberta, i les cortines es mouen lleugerament. De lluny s'escolta el soroll d'una sirena.