18.2.11

Ens la pelem massa


Sóc molt fan de les rodes de premsa de Guardiola. Però a vegades sobrevalorem tot el que diu. Fem una prova. Escoltem Lotina, un gran entrenador, que fa les rodes de premsa amb gorra i xandall. Ara escoltem Guardiola dir exactament el mateix. Ho diu vestit d'etiqueta, amb una camisa ben elegant i un jersei modern. Fins i tot el fotògraf s'ha inspirat més per fer la foto. Les paraules són les mateixes, però el missatge transmès ha canviat. Ens la pelem amb Guardiola.