- Hola bon dia. Amb el director de Marca?
- Jo mateix
- Li volia recordar la portada del seu diari de l'edició del 26 de novembre de 2010.
- Miri ja n'he tingut prou de conyetes sobre "el once de la alegría" i el 5-0!!- No,no. Volia parlar-li del bàsquet.
- Què passa amb el bàsquet?
- Res, que el vigent campió d'Europa (el Barça), ha guanyat 13 dels últims 14 partits contra el Madrid.
- ....
No hi ha resposta. El despatx del director de Marca està buit. Però la finestra està oberta, i les cortines es mouen lleugerament. De lluny s'escolta el soroll d'una sirena.