21.2.11
"Hoy no hablaré de los árbitros"
No me'n riuré dels entrenadors que diuen que no parlaran dels àrbitres i uns segons després els critiquen. Ja queden prou retratats. jajajaja.
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici