17.2.11
Arsenal - Barça
Que bons que són, com juguen. Guanyaran segur. Ui, han fallat una ocasió claríssima. No passa res. Són superiors, són els millors. Gol! Ja t'ho deia jo. Avui sobrats. Gol... anul·lat. Merda, està mal anul·lat. No passa res. No patirem gens avui. En fotrem un parell més. Escolta està bona aquesta pizza. L'has fet tu? M'agrada molt. Ui, penal! No l'ha xiulat. No passa res. La pizza aquesta m'encanta. Has pintat el pis oi? es nota. Ensenya'm com t'ha quedat el despatx. Gol! Òstia. Empat. Gol! Caguntot. Hem perdut. Esperem que a la tornada ho aixequem. Per si de cas deixarem de parlar de decoració i cuina a mig partit.
