29.4.11

Xapeau!


La sensació de l'estiu. Vas a una terrassa a fer unes cerveses i decideixen muntar un partit de futbol. És molt senzill. Fes servir les xapes de les ampolles. Les pots personalitzar amb samarretes dissenyades per tu o per aquest artista. La pilota pot ser el paper de plata del paquet de tabac. I la porteria pot ser el mateix paquet de tabac. Amb unes tisores li donem forma de porteria i ja tenim el camp muntat sobre la taula del bar.

Les normes són senzilles i poden variar. S'ha de moure una xapa com a les caniques, donant impuls amb el dit índex. Els que no tenen dit índex poden fer servir un altre dit. Un torn cadascú. Si amb la xapa que hem mogut toquem la pilota i fem que la pilota toqui a un altre jugador nostre, podem tornar a tirar. Si no toquem pilota i xoquem amb una xapa de l'altre equip, és falta. El porter és l'únic que es mou diferent. El podem recol·locar abans de cada moviment del rival, per preveure un possible xut.

Si jugar partits en els bars no és suficient, sempre podeu federar-vos. Hi ha una pàgina on tenen reglaments, competicions...