14.4.11
Tottenham
Maradona va jugar un dia amb el Tottenham. Va ser durant l'homenatge al seu compatriota, Osvaldo Ardiles. Un heroi a White Hart Lane. Un fitxatge per un dia que va funcionar perfectament. Els londinencs van imposar-se a l'Inter per 2 a 1.
La versió actualitzada seria comptar amb Messi per un dia. En un partit oficial de Champions contra el Madrid. Però crec que no es milloraria gaire el resultat aconseguit pels Spurs, que són un equip creat a base de noms. Van der Vaart, Modric, Bale, Pavlyuchenko, etc. "Mucho ruido y pocas nueces". Jugadors que prometen molt i que a l'hora de la veritat són mediocres. M'ha decebut especialment Modric. L'agosarat que li va penjar el cartell de "Cruyff dels balcans" ja deu viure a anys llum de la civilització.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada