![]() |
| Foto: Sportyou |
Així que la setmana que va el millor partit serà el Chelsea-Manchester. Amb una mica de sort tornarem a veure Rooney fer break-dance. Com a la foto. Quina foto eh? Tot el pes del seu cos sobre el nas. O sobre la cara, directament. Per això Rooney deu tenir la cara tan axafada. De tant en tant, quan li agafa una mica de relleu, fa aquesta pirueta per tornar les seves faccions al seu estat habitual. Ja està. He tornat a marxar. Ja no parlem de futbol.
Va vinga, una pinzellada del Barça - Shaktar. M'han encantat Andrés Iniesta i Dani Alves (Com es nota que ha renovat). Molt bé l'efectivitat a porteria i el Barça en l'aspecte ofensiu. També m'ha sorprès el Shaktar. Són ràpids i perillosos. No m'agrada que Busquets és massa lent jugant de central. I a Adriano li va gros això de ser titular. Avui a més s'han perdut moltes pilotes en zona de creació. Gran partit, millor resultat. I una entrevista pel record: (M'abstindré de fer comentaris):

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada