11.4.11

Barça - Madrid


Quines setmanes ens esperen. Si tot va com ha d'anar a la Champions, hi haurà 4 partits entre Barça i Madrid. En joc, mitja Lliga, una Copa del Rei i mitja Champions. Una oportunitat d'or per humiliar el gran enemic. Uns quants anys de gràcia per refregar la fita al derrotat. Perquè l'enemistat esportiva entre uns i altres és insalvable. Hi ha alguns jugadors que van desafiar les lleis de la passió futbolera i van jugar a tots dos equips. Avui l'alineació és de jugadors que després de passar pel Barça van provar sort al Madrid. (1) Ricardo Zamora (2) Miquel Soler (3) Josep Samitier (4) Nando (5) Luis Milla (6) Bernd Schuster (7) Luis Figo (8) Michael Laudrup (9) Albert Celades (10) Ronaldo (11) Saviola.

2 comentaris:

Josep M. ha dit...

Samitier de central a mi em gruinyola molt i molt...

Ara espero que facis la inversa...

crec que quedarà clar que el Madrid pescava millor jejeje

1. ?
2. Luis Enrique
3. ?
4. ?
5. ?
6. ?
7. ?
8. Prosinesky
9.
10. Hagi
11.

salut!

Marcos ha dit...

Hauríem de rebuscar molt. Així a bote pronto: Alfonso Pérez, Dani Garcia. També hi ha algun mític com Lopetegui o Eto'o. També compten no? :D