8.4.11

Tot s'hi val


El món s'acaba. Tot s'hi val. D'una campanya publicitària ideada per gent que no té res a veure amb el Barça, el Marca en treu una portada. Espero que algun dia la gent se'n cansi de tanta tonteria. I que els fotin a tots al carrer. I llavors que plorin i es queixin de la injusticia laboral que es comet deixant-los a l'atur.