Shakira és pitonissa
La Shakira ja sabia fa anys que aquest cap de setmana el Madrid perdria a casa contra l'Sporting. I que el seu estimat Gerard Piqué faria el gol que deixaria el Barça 8 punts per sobre dels blancs. "Ahí te dejo Madrid". Just la setmana després que ens assabentéssim que la música de la Shakira estava vetada al Bernabéu. Una mica de bruixeria, no? La colombiana els hi ha fet un "mal de ojo" als de Mourinho.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada