28.4.11

Per què?

- Per què el Madrid no intenta jugar una mica ofensiu?
- Per què els tres davanters centres blancs estan a la banqueta?
- Per què Mourinho no parla mai de futbol?
- Per què ningú no recorda el cop de puny de Marcelo a Busquets en el partit de Lliga?
- Per què ningú no recorda la piscina de Marcelo en el partit de Lliga, que va significar un penal a favor del Madrid?
- Per què Pepe va acabar sense targeta el partit de Lliga?
- Per què Arbeloa va agredir a Villa i Adriano en la final de Copa sense càstig arbitral?
- Per què tots els que demanaven sancions a Messi per xutar una pilota al públic van obviar les botifarres de Pepe a la final de Copa?
- Per què es queixen de les protestes dels jugadors del Barça quan a la Copa del Rei la premissa tàctica del Madrid era envoltar l'àrbitre a cada falta per no rebre targeta?
- Per què Ramos no va veure targeta en Champions per unes mans claríssimes?
- Per què Marcelo no va ser expulsat per trepitjar Pedro?
- Per què Adebayor podia repartir manotades a Puyol i Busquets, i acabar el partit?
- Per què queixar-se dels àrbitres si el millor resultat que pot aconseguir el teu equip és 0-0?

Moltes preguntes que es debia oblidar de fer Mourinho ahir a la sala de prema. Estava massa capficat en confeccionar una excusa per justificar la derrota. L'expulsió de Pepe potser era rigorosa. Clar, si ho comparem amb les altres expulsions que havien de ser i no van ser. Però el principal problema de Mourinho és que en el futbol hi ha un reglament. I si jugues a evitar-lo, alguna vegada t'enganxaran.

Penso que el Madrid té altres arguments futbolístics. I limitar una eliminatòria de Champions a mantenir el zero a zero és insultar el futbol. Perquè ahir es podia haver vist un partidàs entre els dos millors equips del món. Ahir, i a la final de Copa, i en el partit de Lliga. En canvi, en els 3 partits hem vist molt poc futbol. Perquè un dels dos s'ha negat a jugar. Però a vegades es fa justícia. I el que estima la pilota, guanya.