26.4.11

Manchester Pity


Temporada 1937-38. El Manchester City aconsegueix ser l'equip més golejador de tota la Lliga. 80 gols a favor. Un petit detall, en rep 77. Un gran detall: El Manchester City queda penúltim i baixa a Segona Divisió.


2 comentaris:

marc ha dit...

una senyora lliga ajustada.

Marcos ha dit...

I això que la temporada anterior el Manchester City havia estat campió.