
Més d'un haurà sentit l'impuls del suicidi dolorós quan hagi vist el repartiment de premis de la travessa d'aquesta jornada. Concretament 707 persones. Tota la vida esperant fer 15 encerts per deixar la feina i dedicar-se a gaudir de la vida. I el dia que no fallen ni un sol resultat dels quinze partits proposats per "loterías y apuestas del Estado", cobren una misèria. No tenia mèrit perquè era massa fàcil. Una travessa sense sorpreses dóna premis poc sucosos.
Ja no parlem dels que han fet 13 que esperaven un bon pessic, o els de 10 que normalment cobren. Excepte els dies que el premi és inferior a un euro, perquè llavors els diners passen a engreixar el pot.
L'ONG "Ple al 15 mileurista" comença a tenir sentit.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada