www.btvnoticies.cat
Avui tocava ració doble de tennis. Al matí m'he apropat a veure el Barcelona Open Ladies, un intent de la ciutat per promoure el tennis femení. El fet de ser feiner i la pluja han deslluït una mica l'inici del torneig i sobretot l'afluència de públic. Però sempre és interessant veure futures promeses d'aquest esport sobre la terra batuda de Barcelona. Els propers dies veurem si alguna jove tennista destaca sobre la resta.
I a la nit un altre partit de tennis. Mas - Terribas. Ha començat la directora de TV3 amb un servei segur, però a Mas li encanta tirar pilotes fora. Llavors el líder de l'oposició ha agafat la paella pel mànec i semblava l'entrevistador en comptes de l'entrevistat. Entre tanta pilota anant de costat a costat només he agafat mal de coll. Total, els polítics tenen poca cosa a envejar al discurs dels futbolistes. En fi, veurem el Cracòvia per desintoxicar-nos una mica.
I a la nit un altre partit de tennis. Mas - Terribas. Ha començat la directora de TV3 amb un servei segur, però a Mas li encanta tirar pilotes fora. Llavors el líder de l'oposició ha agafat la paella pel mànec i semblava l'entrevistador en comptes de l'entrevistat. Entre tanta pilota anant de costat a costat només he agafat mal de coll. Total, els polítics tenen poca cosa a envejar al discurs dels futbolistes. En fi, veurem el Cracòvia per desintoxicar-nos una mica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada