Els minuts passen amb comptagotes. Dissabte el Barça va passar el tràmit de Xerès sense gaires complicacions. Però tothom pensava en el partit de dimecres contra l'Inter. L'afició té marcat el 28 d'abril en el calendari, i se'n muntarà una de ben grossa. Tic, tac, tic, tac...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada