www.btvnoticies.cat
M'agrada i no m'agrada. M'agrada perquè amb Cruyff va nèixer un estil, perquè m'encanten els innovadors com ell, perquè el Barça és més gran gràcies a ell. No m'agrada perquè ara ocupa tots els càrrecs que l'eximeixen de qualsevol risc i perquè són llocs on no cal treballar gaire. No m'agrada en el moment que arriba. Calia esperar a ara mateix? A pocs mesos per celebrar-se les eleccions? No havia tingut temps l'actual Junta per nomenar-lo durant els set anys anteriors?
Ara Cruyff és president d'honor del Barça. M'agrada i no m'agrada. Perquè s'ha fet servir com un atac preelectoral a Sandro Rosell. Però ara només espero que l'holandès escalfi la cadira perquè d'aquí uns anys Guardiola se la trobi ben calenta per asseure-s'hi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada