8.3.11
El prestigitador ensarronat
Arsene Wenger va dir que Messi era un jugador de PlayStation. Ell no és queda enrere. És un entrenador de Magia Borrás. Cada vegada que s'enfronta al Barça fa la mateixa. Cesc lesionat per aquí, Van Persie per allà i Wildshere més enllà. Llavors arriba el dia que l'Arsenal viatja a Barcelona. I pam! Apareixen Cesc i Wildshere. Tothom s'ho imaginava. Però el cas de Van Persie ja és digne de Copperfield.
"Desafortunadamente tenemos malas noticias de las pruebas a Van Persie y deberá estar de baja tres semanas" va dir l'entrenador fa quatre dies.
Ahir va arribar l'Arsenal. Amb Van Persie. Recuperat per art de màgia. Si l'eliminatòria es jugués fora del camp, l'Arsenal de Wenger seria sotscampió d'Europa (No els veig capaços de superar Mourinho). Com m'agradaria que avui Guardiola sorprengués tothom i fes jugar Puyol. Quina cara li quedaria a Wenger? El prestidigitador ensarronat.
