Futbol Mític

16.3.11

Cop dur


Abidal em cau bé. Fa un any va organitzar una barbacoa i va convidar els seus companys. Una txorrada, sí, però és un detall de persona generosa. Generós dins i fora del camp, ara necessita el recolzament dels seus amics per superar aquest tumor al fetge. Ànims Abidal!
a 3/16/2011
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Entrada més recent Entrada més antiga Inici

Etiquetes

  • alineacions (19)
  • futbol (20)
  • handbol (1)

Arxiu

  • ►  13 (1)
    • ►  de maig (1)
  • ►  12 (14)
    • ►  de des. (2)
    • ►  d’oct. (1)
    • ►  de juny (4)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abr. (3)
    • ►  de març (1)
    • ►  de gen. (2)
  • ▼  11 (74)
    • ►  de des. (1)
    • ►  de nov. (4)
    • ►  de jul. (5)
    • ►  de juny (7)
    • ►  de maig (8)
    • ►  d’abr. (15)
    • ▼  de març (23)
      • Pluralisme a l'esport
      • Alineacions mítiques (4)
      • Alineacions mítiques (3)
      • Alineacions mítiques (2)
      • Alineacions mítiques
      • Lluïsos de Gràcia
      • Vimeout
      • Lo bueno si breve...
      • Herois
      • Germans en la història dels Mundials
      • Relats de futbol
      • Messi
      • El pitjor equip de la història
      • L'art de la metàfora eufemística
      • Cop dur
      • Ai si guanyen...
      • A veure qui la fa més grossa
      • Madrid - Arsenal (3-1)
      • Les rebequeries de Mourinho
      • El prestigitador ensarronat
      • Sentir els colors
      • Pedra, paper, tisores
      • Deportes Cuatro
    • ►  de febr. (10)
    • ►  de gen. (1)
  • ►  10 (35)
    • ►  de nov. (1)
    • ►  d’oct. (3)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (6)
    • ►  d’abr. (18)
    • ►  de març (5)

Popular Posts

Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.