Que fàcil és fer un equipàs. Tenim Bakero, Vieri, Maradona, Ilie, Hleb, Seedorf, Guerrero, Cannavaro, Hierro, Salinas i Cambiasso. Amb aquests fotem un equip digne del PCfutbol 3.0. Però més val anar amb compte perquè a vegades les aparences enganyen. Molts ja ho havíeu endevinat:
GERMANS A L'OMBRA
1.- Nicolás Cambiasso: Té més cabell que el germà i va arribar amb ell de la maneta per jugar al Madrid. El clàssic pack de jugadors. Aviat va tornar a l'Argentina i a l'All Boys s'ha convertit en una institució.
2.- Patxi Salinas: Si el seu germà es feia estimar, ell encara més. Després de 17 anys de llenyataire defensant els colors de l'Athletic i del Celta, ara segueix l'estel·la mediàtica del seu germà Julio. Va participar al reality Supervivientes i col·labora en un programa d'esports d'ETB2.
3.- Manolo Hierro: Corre el rumor que el Barça el va fitxar del Valladolid pensant que era el bo. Quan van veure que s'havien equivocat li van posar un llacet i el van enviar al Betis. També ha fet d'entrenador i ha deixat autèntiques perles a les rodes de premsa.
4.- Paolo Cannavaro: És el germà petit de Fabio. Són clavats. No és tan bo com el gran, però és un dels titulars indiscutibles del Nàpols.
5.- José Félix Guerrero: Mentre Julen Guerrero trencava cors a Bilbao i triomfava a la Lliga, José Félix es guanyava les garrofes a equips com l'Eibar, el Ràcing o la Reial Societat. Es va retirar amb 28 anys i l'any 2005 feia de comentarista esportiu a TeleBilbao.
6.- Hugo Maradona: És complicadíssim viure a l'ombra d'una llegenda del futbol. Que li diguin a Hugo Maradona. Era un clon del germà, però en dolent. Tot i això va aconseguir jugar a l'Ascoli o al Rayo Vallecano. Es va convertir en un Phileas Fogg del futbol perquè va jugar Argentina, Itàlia, Espanya, Àustria, Japó i Uruguai. Va reaparèixer fent d'entrenador a la lliga de Puerto Rico.
7.- Chedric Seedorf: Si ets familiar o amic de Seedorf, tens moltes portes obertes. Va acompanyar a Clarence al Madrid i més tard a l'Inter, on s'anava formant. Però cap club de renom el va voler, i de fet, en els últims 10 anys potser ha jugat 6 partits oficials en equips professionals.
8.- Vyacheskav Hleb: Va coincidir amb el seu germà Alexander a l'Stuttgart, on va viure la seva època daurada. Ha estat internacional amb Bielorrússia i ara ha tornat al Dinamo Minsk, el seu club de tota la vida després d'una aventura per la Xina.
9.- Sabin Ilie: Va arribar amb el seu germà a València. Va jugar menys partits que els aplegapilotes i llavors el van cedir al Lleida. Va marcar 3 gols en 20 partits. Però era una mica polèmic i això va ser un els motius que el van permetre jugar en 18 equips durant els 12 anys posteriors a la seva marxa de l'Steaua de Bucarest. Allà havia marcat algun gol.
10.- Jon Bakero: Era el golejador del Barça B a l'època del Dream Team. Mentre José Mari triomfava, ell feia gols al Miniestadi. Igual que el germà va marxar a Mèxic a jugar (Es debien pensar que era el bo, perquè José Mari hi va anar un any abans a arrossegar-se una mica).
11.- Max Vieri: I acabem a Itàlia. Max és el germà australià del gran Christian. També té certa afició per canviar de club, però a nivell modest. Ara juga al Prato de Serie B. L'últim partit va ser titular així que no direm que ha fracassat.

1 comentari:
Jjojojo Sabin Ilie. Vaya paquete!!
Publica un comentari a l'entrada