13.3.11

Ai si guanyen...

I si decidiexen guanyar a Sevilla, Vila-real i Madrid? Serà millor no pensar-hi gaire. Perquè llavors la temporada del Barça estarà ben a prop de fregar la perfecció. No tindrà res a envejar a les partitures de Mozart. Perquè la simfonia futbolística blaugrana és d'aquelles que mereixen ser recordades. Recordades i alçades als altars de les peces d'art més preuades. Quina palla mental. Però el vídeo m'agrada.