
Finalment ja estic a París. Després d'un viatge curt però intens, he arribat a la capital francesa. A l'avió he pogut constatar que Navarro i Víctor Sada han aprofitat les hores mortes enlairats mirant Lost (quines ganes de tenir males estrugances). Un cop aterrats a l'aeroport Charles de Gaulle ens han traslladat en autobus al Pavelló de Paris Bercy, escortats per la policia. La imatge era còmica. Gendarmes donant cops als cotxes perquè ens obrissin pas. A l'autocar dels jugadors i al dels periodistes. Tot plegat amb les anècdotes dels veterans de viatges, que n'hi ha uns quants. Hem arribat al pavelló, que està embolcallat per una cap verda de gespa. Quan feia la foto em preguntava com s'ho deu fer el pobre jardiner per tenir tot allò ben tallat i cuidat. La nit me l'he passat muntant i enviant. Ara per fi, escric l'última línia i em poso a dormir. Sense revisar si el que hi ha escrit aquí està ple d'errades. Demà toca matinar!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada