La setmana passada un equip de Ghana va guanyar la lliga amb el pitjor registre golejador de tots els equips participants. L'Aduana Stars, equip que acabava de pujar a primera, només va marcar 19 gols en 30 partits. Suficients per guanyar 15 partits, empatar-ne 8 i perdre'n 7. Suficients per ser campions.Algú havia aconseguit fins ara ser campió essent l'equip menys golejador de la lliga?
La resposta la trobem a Suècia. L'any 1998 l'AIK Solna es va endur el títol marcant 25 gols en 26 partits. Els suecs van registrar millors números que l'Aduana Stars però van ser l'equip que menys gols va marcar aquella temporada a l'Allsvenskan. Les 11 victòris, 13 empats i només 2 derrotes patides van permetre que l'equip es proclamés campió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada