29.3.10
Hi ha vida després de Barrufet?
Què passarà quan Barrufet deixi l'handbol aquest estiu? S'acabarà el món? L'Asobal tancarà la paradeta? Potser si, perquè és un dels esportistes més mítics que han passat per can Barça. És veritat que jo sóc d'explotar-ho molt això de mític, però en Barrufet es mereix la denominació.
Però per sort el Barça ja prepara recanvi pel mestre. És un jove que va fer 19 anys el passat mes de gener, que va ser decisiu en l'últim partit de lliga del Barça Borges contra l'Alcobendas. Quan va acabar el partit vaig preguntar-li si volia fer una entrevista, i ell em va mirar amb cara de "estic flipant que m'ho diguis a mi". Llavors em va preguntar si fèiem l'entrevista allà mateix o podia dutxar-se primer. Jo no tenia pressa així que li vaig dir que triés ell. Es va dutxar i va sortir com un flam perquè també l'esperava algun micro més d'altres mitjans. Normal. Amb 19 anys és difícil ser el centre d'atenció. Però aquest noi sembla tenir els peus a terra i molta humilitat. Dos ingredients que ja va cuinar en el seu moment el seu "padrí" David Barrufet.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada