Posar nom a un bloc hauria de convertir-se en esport olímpic. Així jo em convertiria en el Moussambani de torn. Només cal veure el nom que he posat a aquest bloc. Podria haver triat els originals "vestidor", "temps afegit", "sotapals", que mai s'han fet servir... però no em vaig poder estar de posar-li "És tan fort Bridge". És el meu humor, no hi puc fer res. També em va passar pel cap batejarlo com "Ultra fort", però aquesta denominació ja entrava amb calçador (Els menys avesats als acudits semàntics hauran de buscar el nom dels estadis del Chelsea i el Manchester). A més "És tan fort Bridge" és una frase de moda. Els jugadors del Manchester City segurament és el primer que li van dir a Bridge quan es va fer públic que la seva ex-xicota li havia fotut les banyes amb el seu ex-company d'equip al Chelsea, John Terry.
"És tan fort Bridge" serà el terreny de joc on intentaré escriure i publicar tot allò que se'm passi pel cap. Alguns diran que sóc molt mític, i molts que sóc un lupes. Podreu triar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada