19.6.12
Els millors de l'Euro 2012 (Primera Fase)
En el meu sofà es comencen a dibuixar nítidament les meves natges. Tot per culpa de l'Eurocopa, que em manté enganxat a la tele durant hores. Els plats bruts es van apilant a la pica, el menjador acumula pols i el lavabo merda. Però a mi tot això m'és igual. M'he empassat tots els partits i avui m'he llevat de bon humor per fer l'alineació dels millors jugadors de l'Eurocopa fins ara.
A la porteria no hi ha debat. Cech va començar les vacances després de la Champions i amb Valdés a la banqueta, és impossible que algú faci ombra a Casillas. El menys golejat i sumant aturades de mèrit que han humitejat els ulls de la Carbonero.
En defensa no em complicaré la vida i en posaré a 3. Hummels es reivindica com el millor central. Una mica lent però impecable. Si hagués de posar-li company, seria Pepe. Però la meva consciència em perseguiria tota la vida per destacar un criminal en aquest onze. Als laterals, Piszczek m'ha agradat molt, tot i que Polònia ha fet pena. Però només per tenir el cognom més difícil d'escriure, val la pena col·locar-lo. L'altre banda la regalo a Jordi Alba. És el millor en una posició amb més dèficit que Espanya i Grècia juntes. Potser per això Coentrao li va costar 30 milions al Madrid (riota general).
Al mig del camp he volgut deixar un lloc per Cabaye. Amb prou feines l'havia vist i m'ha sorprès. Iniesta l'acompanya i també Karagounis. Collons, Karagounis. Grècia jugarà els quarts de final gràcies a ell, que, pobret, se'ls perdrà per sanció. La seva imatge fent el senyal de la creu perquè no li havien xiulat penal és un dels moments mítics de l'Eurocopa. (L'altre podria ser el petó de Schevchenko a Blokhin). A la mitja punta, Cassano. Ha jugat molt bé, però el poso per fer-li un gol de cap a Irlanda. 175 centímetres d'italià sonat li van fer un gol a una selecció que només té torres per dedicar-se al joc aeri. Això, i que fa uns mesos Cassano va patir un ictus. I el tio com si res.
Mario Gómez és un fix a la davantera. Alemanya no fa invents. Ni falsos 9 ni històries. Posen a Supermario i es dediquen a guanyar partits. L'escorta Dzagoev, el meu tribut a Rússia. Ha marcat 3 gols i ha estat el millor de la seva selecció que m'ha fotut en totes les porres perquè confiava que arribarien a semifinals. I l'últim és Mandzukic de Cròacia. Ell i Jelavic m'han agradat molt però la glòria és pels qui marquen gols.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
2 comentaris:
Hem sembla que t'has deixat un per no dir el millor... CR7.
Va poder tindre algun partit, que no va està en el seu millor estat. Però l'últim partit contra Holanda no va tenir rival
L'últim partit va salvar a CR7 de no estar en el pitjor 11 de l'Eurocopa (fins ara).
Publica un comentari a l'entrada