Amics, si voleu participar en qualsevol tertúlia futbolera i demostrar que sou uns grans crítics, apunteu aquest onze. Són els jugadors que pitjor paper han fet durant la primera fase de l'Eurocopa. República Txeca, Grècia i Espanya són les úniques que aporten jugadors i encara es mantenen en competició, mentre que Holanda té 4 jugadors. S'ho mereixen, perquè han fet el ridícul.
Té 18 anys, val. Però ha estat de llarg, el pitjor de l'Eurocopa. Se li pot atribuir la generació d'una autopista sense peatges a la banda holandesa. Encara ha tingut sort que la resta de selecció no ho ha fet gaire millor.
Mig del camp creatiu. Van Bommel, que es dedica a arribar tard a la pilota i fer sempre falta. I Xabi Alonso. Ai, Alonso. Molts me'l defenseu, i potser teniu raó. Al Madrid no ho fa del tot malament, encara que es passi els partits protestant faltes claríssimes després de cometre-les. Però amb el joc d'Espanya, veure'l sap fins i tot greu. Sembla un lluitador de sumo interpretant el Llac dels Cignes. Pobret. Falta Ninis. Un grec que tothom destaca i que quan entra al camp només vol fer passades de taló. I ni una de bé.
Al davant, dos golejadors que junts han marcat només un gol. Van Persie, que m'ha espatllat l'alineació de la lliga fantàstica de la UEFA, i Kerzhakov. El rus és el punta que més ocasions ha tingut per fer gol. No n'ha marcat ni un.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada