Dissabte hi haurà un nou país al món. Sudan del Sud. Té el nom perfecte per reivindicar el que fan els països rics (del Nord) respecte els pobres (majoritàriament del Sud). Molaria encara més que el nou estat tingués el nom de Sudant del Sud. Una veritat com un temple.
Com tots els estats de nova creació, a Sudant del Sud ja pensen en convidar el president de la FIFA perquè admiri la creació de la Federació de futbol del país. La selecció serà fluixa, però a Juba (la capital), ja tenen ganes de veure partits internacionals
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada