És impossible saber com acabaria la Lliga si els diners de les televisions es repartissin de marena igual entre els equips. Però almenys podem saber els que van aconseguir més punts per cada milió d'euros rebut pels drets televisius. L'Sporting seria el campió. El Barça i el Madrid baixarien per golejada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada