16.4.12

La que ens espera


Fa temps que no escric. Sóc un mandrós. Em fot pal escriure qualsevol tonteria pel simple plaer d'escriure. Però ja començo a estar nerviós. S'apropa la fase decisiva de la temporada i avui he anat a veure com marxava el Barça cap a Londres.

A l'aeroport hi havia la xicota de Messi embarcant. Diuen que està embarassada. No ho sé, però puc assegurar que té els pits operats. Llavors he sortit a esperar els jugadors. Ha passat una excursió d'avis que ha al·lucinat veient un grup de càmeres esperant. I ha arribat l'autocar. Un detall. Una senyora d'uns vuitanta anys en cadira de rodes acompanyada d'un operari de l'aeroport ha creuat per davant en el moment precís que Valdés i Iniesta sortien del bus. La pobre iaia no sabia on mirar, i se li ha endevinat una mica de cara d'espant. Sort que no ha vist Alves. El brasiler té la capacitat de portar un estil diferent a la resta tot i anar amb el xandall i el polo de l'equip. Si el Barça passa a la final, la propera vegada que vagi a l'aeroport serà amb un bitllet d'avió a Munic amb la resta d'expedició blaugrana. Com fa un any a Londres. Ja tinc els dits creuats.