29.11.11
Voramar, un reducte de l'handbol a Barcelona
Avui no va de futbol. Va d'una petita escola de Barcelona que va decidir no apostar per l'esport rei. Va decidir no pujar-se al carro portat pel cavall guanyador del futbol. A Voramar van adoptar el bàsquet i l'handbol com esports emblema. I l'handbol s'ha convertit en una peça clau de l'engranatge esportiu dels alumnes de l'escola.
M'ho vaig passar tan bé veient la il·lusió que depositaven jugadors i entrenadors, que he decidit donar lloc a aquest esport dins l'estadi d'Éstanfort Bridge. Per això he penjat aquest reportatge que vam fer a BTV.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada