Molta gent no sabria situar Vilobí d’Onyar en un mapa. Una petita localitat que es va convertir en la capital del futbol gironí durant els 90. Barça, Espanyol o Sant Andreu es van aprofitar del talent generat en les seves instal·lacions modestes. Òscar Serrano, Ferran Corominas, Albert Jorquera o Marc Crosas van vestir la samarreta verda dels selvatans.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada