27.6.11

L'ascens i descens de River


River Plate va baixar per primera vegada a la Segona Divisió argentina per primera vegada en 110 anys d'història. Minuts abans de produir-se aquest drama, vam estar a punt de viure un moment històric a Nou Barris.

Un equip de barri, que només té 60 mil euros de pressupost, que el seu local social és el bar del costat del camp, format per una colla d'amics que l'any passat van aconseguir un ascens històric a Tercera, va estar a un passet de la Segona B.

De fet, van estar a centímetres. Els que la pilota es va desviar en el segon penal llançat per Edu San José, que es va estavellar al pal. Un espai insignificant va permetre que les lleis de la lògica capitalista del futbol es mantingués ferma. Curiosament, l'equip rival era el Sestao River, un equip que fa uns anys va agafar prestat el nom de l'històric equip argentí. Ara només els separa una divisió i un país.

Vam poder veure el partit de la Monta per BTV. Era la primera vegada que a la tele es retransmetia un partit en directe. La narració va ser bona, plena de contingut. La imatge també, excepte per la càmera general, que per moments semblava disposada a ensenyar-nos els turons que envolten Barcelona. Ho vaig viure nerviós perquè volia la victòria de la Muntanyesa i també l'èxit de BTV.

1 comentari:

Intrigado ha dit...

Tú si que sabes de curiosidades del fútbol...